Obsah

Komunikovať s úradom je možné aj elektronicky alebo telefonicky

Typ: Smart City | ostatné
Komunikovať s úradom je možné aj elektronicky alebo telefonicky 1Žijeme v dobe elektronizacie a informatizácie, ktorá je neoddeliteľne spätá s našimi životmi. A aj keď je náš pohyb a vybavovanie po úradoch pre celosvetovú pandémiu obmedzený a v niektorých prípadoch až nemožný, môžete veľa úkonov na obecnom úrade vykonať bez fyzickej návštevy a prispieť tak k obmedzeniu pohybu mimo bezpečia svojho domova. Ako na to? Priblížime vám to v pár bodoch...

Ak nemáte občiansky preukaz s čipom (tzv. EID)
-  využite email viď. kontakty samosprava/kontakty/
-  zavolajte a dohodnite si postup viď. kontakty samosprava/kontakty/
-  platby za dane plaťte prednostne cez internet banking, prípadne využite platbu pomocou QR kódu, v krajnom
   prípade choďte do pokladne, čo si  vopred telefonicky dohodnite (Mária Matoleková, 033/5571026).

Ak nemáte nič naliehavé vyčkajte, kým sa situácia ukľudní.

Ak máte občiansky preukaz s čipom (EID) 
-  využite elektronické služby obce https://www.dcom.sk/esluzb ,
-  alebo elektronické služby štátu   https://www.slovensko.sk/sk/najst-sluzbu ,
-  platby za dane plaťte prednostne cez internet banking, prípadne využite platbu pomocou QR kódu, v krajnom
   prípade choďte do pokladne, čo si  vopred telefonicky dohodnite (Mária Matoleková, 033/5571026).

Čísla účtov (sú zverejnené aj na úvodnej webovej stránke na spodnej lište)
bežný účet – Prima banka:  SK19 5600 0000 0011 1583 1001 
bytový účet – Prima banka: SK98 5600 0000 0011 1583 2004.

Ak sa chcete dozvedieť viac združenie DEUS spustilo blog na portáli sme.sk, kde budú pravidelne prinášať potrebné informácie. Možno aj vďaka nemu sa rozhodnete pridať k používateľom elektronických služieb samospráv - https://deus.blog.sme.sk/ .

 

 


Vytvorené: 25. 3. 2020
Posledná aktualizácia: 26. 3. 2020 07:24
Autor: Správce Webu